Cyklotrasy

Hory a kolo k sobě prostě patří. Cyklisté jsou vítáni na všech lanovkách Skiareálu Špindlerův Mlýn, kde jsou kola převážena zdarma. Od horních stanic lanových drah se pohodlně vydejte na nenáročné vyjížďky krásnou přírodou po hřebenech Krkonoš s dechberoucími výhledy. Nabízíme ty nejzajímavější cyklotrasy.

Horní Mísečky – Haldy

Délka cyklotrasy: 12 km
Od horní stanice lanovky na Medvědín se po cyklotrase K13 vydejte na Horní Mísečky k restauraci Stopa. Dále po cyklotrase K12 směrem k Haldám, nad Labským dolem dolů do Špindlerova Mlýna a dále po K14 zpět k dolní stanici lanovky Medvědín.

Rovinka – Labská – Jelení důl

Délka cyklotrasy: 10 km
Od horní stanice lanovky Medvědín jeďte po cyklotrase K13 na Horní Mísečky k restauraci Stopa. Dále po K12 přes běžkařský stadion po svážnici směrem na Rovinka. Podjeďte lanovku Labská a po 500 m odbočte doleva přes Labskou a Jelení Důl. Zde se napojte na K11 přes Bedřichov a dojeďte až k dolní stanici lanovky Medvědín.

Zlaté návrší – Labská bouda – Pramen Labe

Délka cyklotrasy: 25 km
Od horní stanice lanovky Medvědín se vydejte po cyklotrase K13. Odbočte doprava na silnici Mísečky – Zlaté Návrší. Pokračujte ze Zlatého návrší na Labskou boudu a poté pěšky asi 1km k prameni Labe a zpět k Labské boudě. Stejnou cestou dojeďte zpět na Horní Mísečky. Odtud můžete pokračovat po některé z dalších uvedených tras podle vašich priorit.

Svatý Petr – Stoh – Krásná Pláň

Délka cyklotrasy: 10 km

Svatý Petr – Stoh – Krásná Pláň – Struhadla

Délka cyklotrasy: 15 km
Od horní stanice lanovky Svatý Petr – Horní Planina jeďte asi 200 m po modré sjezdovce. Poté na cestě zahněte doprava směrem ke Stohu a Krásné Pláni po cyklotrase K17. Na Krásné Pláni pokračujte rovně a po 800 m zahněte ostře doprava na šotolinovou cestu přes Struhadla až na Vidlici. Dále jeďte po cyklotrase K1A až k dolní stanici lanovky na Pláň.

Více info o omezených sjezdovkách v aktualitách.