Co je GOPASS?

Vyberte si z celosezónních permanentek a užívejte si výhod po celé léto nebo zimu.


Ke každému GOPASS kontu náleží plastová karta, díky které sbíráte odměny za vaše nákupy v resortech TMR. Pokud nakupujete v online prostředí na www.gopass.travel, odměny se na vaše konto připíší automaticky.

Chystáte se na lanovku? Použijte vaši GOPASS kartu jako skipas nebo jízdenku. Pokud jste nakoupili online, můžete po příjezdu do střediska zamířit rovnou na lanovku bez nutnosti čekání ve frontě u pokladny.


ONLINE

Kartu GOPASS získáte po vytvoření registrace na www.gopass.travel a následném nákupu skipasu/jízdenky na konkrétní den. Pokud se jedná o váš první nákup, gopass kartu si vyzvednete v automatu Ticket Point před každým klientským centrem u lanovky.

NA MÍSTĚ

Kartu GOPASS můžete získat přímo ve středisku, pokud se zaregistrujete u samoobslužné pokladny GOPASS TICKETS.
 


Storno skipasu

Pokud máte zakoupený skipas předem na konkrétní datum a něco Vám do naplánovaného lyžovaní vleze, nevadí, o peníze nepřijdete.
V sekci Moje objednávky – Aktivní objednávky/služby si skipas vystornujete a částku za jeho nákup Vám vrátíme do kreditu poníženou o symbolický poplatek 30 Kč. Takto lze skipas vystornovat nejpozději do 23:59 dne předcházejícího dni, na který je skipas zakoupen.
Pokud chcete skipas stornovat v ten samý den, na který byl zakoupen, můžete tak učinit nejpozději do 11:59 a to pouze v případě, že jste s tímto skipasem v tento den neprošli ani jednou turniketem u lanovky. Kupní cena vám bude vrácena do kreditu ponížena o částku 150 Kč.
U vícedenních skipasů nelze stornovat jednotlivé dny, ale vždy pouze celý skipas tak jak byl zakoupen.
Kredit použijte na nákup skipasu v novém termínu. V případě, že je v nově zvoleném termínu skipas dražší než zůstatek vašeho kreditu, stačí si kredit jednoduše dobít.