Cyklotour

Nenáročný výlet krkonošskou přírodou vhodný také pro rodiny s dětmi. Dva výjezdy lanovkou za skvělou zvýhodněnou cenu ze Špindlerova Mlýna a z Herlíkovic na Žalý.

Přejeďte na kole během jednoho dne dvě hory, jedno údolí a navštivte nejen Špindlerův Mlýn, ale také sousední Herlíkovice s rozhlednou Žalý.

Trasa je ideální především pro výletníky na horských kolech. Během jednoho dne uvidíte Špindlerův Mlýn z vrcholků Krkonoš a zároveň se můžete podívat až do Herlíkovic, které leží níže v údolí po proudu řeky Labe.

Kupte si jízdenku Cyklotour, ve které máte dvě jednosměrné jízdenky na lanovku innogy line Svatý Petr, nebo na lanovku Medvědín a Herlíkovice - Žalý. Trasa není náročná a měly by ji bez problému zvládnout i rodiny s dětmi. Jízdenku Cyklotour je možné zakoupit také na pokladně v Herlíkovicích.

Termíny cyklotour 2024

15.-16. června
22.-23. června
29.-30. června

Červenec - srpen (1.7. - 1.9. 2024)
Provoz denně, Odjezd každou půlhodinu ( přestávka 12:30)

Září
7.-8. září
14.-15. září
21.-22. září
28.-29. září

časy jízd dle aktuálního provozu obou areálů

Ceník

Svatý Petr/Pláň – Herlíkovice - 25 km

Od horní stanice lanovky innogy line Svatý Petr jeďte po cyklotrase K17 nebo K17A až na rozcestí U Krásné Pláně. Trasou K1A potom na Strážné. Dále sjeďte přes Vrchlabí do Herlíkovic a poté na lanovku Žalý k rozhledně. Potom pokračujte trasou K10A na Rovinka a dále trasou K11 na Labskou. Odtud po modré turistické značce dojeďte až k přehradě Labská a pokračujte po cyklotrase ŠPINDL k Tabulovým boudám a odtud přes centrum ke spodní stanici lanovky innogy line Svatý Petr.

Žalý > Špindl

Medvědín – Herlíkovice - 33 km

Vydejte se sedačkovou lanovkou na vrchol Medvědína. Od horní stanice nasedněte na kolo. Cyklotour začíná po cyklotrase K13A. Trasa pokračuje po K13 až na Horní Mísečky. Zde se napojte na cyklotrasu K10 a přes Janovu Horu až na Rovinka. Pokračujte po K10C poté odpočte doprava na cestu „Velbloudka“, přejeďte sjezdovky skiareálu Herlíkovice a poté odbočte na Bubákov. Dojedete až k bufetu Rondo, pokračujte doprava a přejeďte další sjezdovky, tentokrát skiareálu Bubákov. Poté odbočte doleva na zelenou turistickou trasu. Cesta pokračuje podél Labe až do skiareálu Herlíkovice.

ŠPINDL WALK sezónka jen do konce května za nejvýhodnější cenu.