FAQ – FLEXI CENY

Jaké jsou ceny skipasů na tuto zimní sezónu 2019/2020?

Ceny skipasů v letošní sezóně jsou pohyblivé. Na pohyb cen skipasů mají vliv různé faktory, jako je např. aktuální vytíženost střediska, období hlavní sezóny nebo vedlejší sezóny, den v týdnu, datum rezervace nebo počasí. Ceny se neustále mění, a proto, pokud si chcete zajistit aktuální zobrazenou cenu v cenovém kalendáři, je nejlepší si ji rovnou zarezervovat.

Kde si můžu koupit skipasy?  

  • Online na webových stránkách gopass.cz za nejvýhodnější ceny.
  • Ve středisku v samoobslužných pokladnách Gopass Tickets za výhodnější ceny oproti klasické pokladně.
  • Ve středisku v klasické pokladně za pohyblivé ceny.  

Jak mi bude doručen skipas zakoupený online?  

V případě, že si váš skipas zakoupíte online alespoň 14 dní dopředu, obdržíte ho poštou na vaši adresu. Skipasy objednané méně než 14 dnů dopředu je třeba vyzvednout osobně ve středisku na kterémkoliv infocentru Skiareálu Špindlerův Mlýn. Kartu Gopass po lyžování nevracejte, ale nechte si ji na další nákupy. Každý další zakoupený skipas se automaticky nahraje na vaši stávající kartu.

Jaké budou ceny v klasických pokladnách ve středisku?  

Ceny skipasů v letošní sezóně jsou pohyblivé. Každý den se mění podle aktuální vytíženosti střediska, počasí a dalších faktorů. Na klasických pokladnách jsou vyšší v porovnání s cenami online na gopass.cz a s cenami na samoobslužných pokladnách Gopass Tickets.

Jak dlouho v předstihu je potřeba zakoupit skipas, aby to bylo nejvýhodnější?

Čím dřív, tím výhodněji. FLEXI ceny reagují na aktuální zájem o skipasy v konkrétním středisku na vybraný den. Na základě toho a dalších faktorů se ceny mění neustále a proto je možné, že se změní i v průběhu několika minut.
Pokud si chcete zajistit zobrazenou cenu skipasu, nejlepší je rezervovat si ji hned.

Nemůže se stát, že si teď koupím skipas v předprodeji a na pokladně ve středisku bude cena nakonec nižší?

Nemůže, ceny v předprodeji jsou vždy výhodnější oproti cenám na pokladně ve středisku.

Můžu předem zakoupený skipas vrátit, nebo změnit datum jeho využití? Zůstane mi ta stejná cena nebo se změní? Je tato změna nějak zpoplatněná?

Ano, pokud máte zakoupený skipas předem na konkrétní datum a něco Vám do naplánovaného lyžovaní vleze, nevadí, o peníze nepřijdete.
V sekci Moje objednávky – Aktivní objednávky/služby si skipas vystornujete a částku za jeho nákup Vám vrátíme do kreditu poníženou o symbolický poplatek 30 Kč. Takto lze skipas vystornovat nejpozději do 23:59 dne předcházejícího dni, na který je skipas zakoupen.
Pokud chcete skipas stornovat v ten samý den, na který byl zakoupen, můžete tak učinit nejpozději do 11:59 a to pouze v případě, že jste s tímto skipasem v tento den neprošli ani jednou turniketem u lanovky. Kupní cena vám bude vrácena do kreditu ponížena o částku 150 Kč.
U vícedenních skipasů nelze stornovat jednotlivé dny, ale vždy pouze celý skipas tak jak byl zakoupen.
Kredit použijte na nákup skipasu v novém termínu. V případě, že je v nově zvoleném termínu skipas dražší než zůstatek vašeho kreditu, stačí si kredit jednoduše dobít.




Kontaktujte nás

Máte - li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Rádi zodpovíme všechny vaše otázky.

 

Jít na kontakty →



Z důvodu přijatých preventivních opatření proti šíření onemocnění COVID-19 je od 14.3. 2020 středisko Skiareál Špindlerův Mlýn uzavřeno.

Aktuální info